Produktkategorier

Handelsbetingelser


Læs mere


Betaling

Betaling I Love Garn modtager betaling med VISA og Mastercard eller via bankoverførsel til Nykredit Bank 5479 – 3815215 (obs! Bankoverførsler er ikke dækket under indsigelsesordningen). Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Ved bankoverførsel må påregnes 1-2 dage ekstra inden betalingen er gennemført og synlig hos ILOVEGARN.DK Alle priser er inkl. moms. Priserne er dagspriser. Alle købsaftaler, ordrebekræftelser o.lign. indgås på dansk.

Din sikkerhed Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra ILOVEGARN.DK. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. Betales der med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internetbutik, der benytter SSL (Secure Socket Layer), som f.eks. hos ILOVEGARN.DK

ILOVEGARN.DK bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Leveringstiden er ca. 2-5 dage. Leveringen foregår med GLS pakkeshop til 45 kr. eller med DAO til 43 kr.

 

Ved køb over 399 kr er der fri fragt og her sendes KUN med DAO.

 

Udland Til øvrige EU koster forsendelse fra 220 kr.

Afhentning

Afhentning Det er muligt, at lave en aftale om afhentning hos ILOVEGARN.DK.

Reklamationsret

Reklamationsret Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen. Der ydes heller ikke garanti på batterier i fx lyskæder.

I Love Garn vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

 

I Love Garn IVS

Åmosevej 4

4293 Dianalund

 

Der modtages ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Refusion Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Returnering

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde og skal være med omdeling til vores adresse samt pålægges der et ekspeditionsgebyr på 49 kr som fratrækkes det tilgodehavende beløb.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter varen er modtaget eller man har fået besked om varen er klar til afhentning på posthus/pakkeshop.

Meddelelsen skal gives pr. mail på ilovegarn@yahoo.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her: https://ilovegarn.dk/fortrydelsesformular/

 

Hvis du ikke har givet os besked om din fortrydelse af købet senest 14 dage efter modtagelse, og blot sendt varen retur eller undladt at hente den på posthus/pakkeshop, så gives pengene ikke retur men må dermed anses som være “gået tabt”.

 

Varens stand, når du sender den retur Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, fx original emballagen brudt, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klager

Klagemuligheder – oversigt og links: Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Forbrugerklagenævnet Carl Jacobsens vej 35 2500 Valby www.kfst.dk Mail: kfst@kfst.dk Tlf.:  41 71 50 00 (Hverdage 9-16)

Eller du kan kontakte:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: ilovegarn@yahoo.com

Persondataoplysninger

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik) For at du kan indgå aftale med os på ILOVEGARN.DK, har vi brug for følgende oplysninger: • Navn • Adresse • Telefonnummer • E-mail adresse

 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

 

Personoplysningerne registreres hos ILOVEGARN.DK og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

 

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

 

Direktøren og de ansatte for ILOVEGARN.DK har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige på ILOVEGARN.DK er Anne Mette Hansen.

 

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

 

Oplysninger afgivet til ILOVEGARN.DK videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Som registreret hos ILOVEGARN.DK har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til ILOVEGARN.DK via e-mail ilovegarn@yahoo.com